Robeco & Corona
Wat moet u weten en waar kunt u op letten?
Langere wachttijden: bedankt voor uw begrip
In deze bijzondere tijden moeten we vaker in de rij staan. Zo ook bij Robeco. Onze dienstverlening wordt op bepaalde momenten veel meer gebruikt dan normaal. Tip: Is uw vraag niet urgent? Maak dan gebruik van onze servicepagina’s of stel uw vraag op een later moment. Wilt u toch persoonlijk contact? Dan vragen wij u om uw geduld.
Goed om te weten
- Bij de afdeling Beleggingsservice is het drukker dan normaal. We vragen u om begrip voor langere wachttijden
- De beantwoording van e-mails duurt langer dan u normaal gesproken van ons kunt verwachten
- De verwerking van administratieve en minder urgente zaken kan langer duren
- Wij houden u op de hoogte via nieuwsberichten op de website
- Robeco kan volledig digitaal en op afstand voor onze klanten werken
En natuurlijk: ook nu werken onze fondsmanagers hard om uw beleggingen goed te beheren.
Uw storting direct belegd?
Veel klanten hebben een stortingsvoorkeur geactiveerd op hun rekening. Hiermee worden stortingen direct voor u belegd. Wij merken dat sommige klanten zijn vergeten dat deze stortingsvoorkeur actief is en daardoor worden ze soms verrast door de automatische aankoop die volgt na de storting.
Wilt u uw stortingsvoorkeur instellen, aanpassen of intrekken? Dat kan eenvoudig via Mijn Robeco onder Rekeninginstellingen in het menu.
Inloggen op Mijn Robeco
Inloggen Mijn Robeco
We zien dat klanten veel vragen stellen en vaker inloggen om hun portefeuilles in de gaten te houden. Dat vinden we heel logisch en gezond. Mocht het een keer niet lukken om in te loggen? Dan is het goed om te weten dat u ons altijd kunt bellen.

Let op voor Phishing
Cybercriminelen slaan munt uit de coronacrisis. Het lukt criminelen steeds beter om mensen heel gericht online te belagen. Ze bedienen zich van nieuwe, sluwe manieren om inloggegevens te stelen of te hergebruiken, lokken mensen naar phishing-websites of doen zich voor als bekenden om informatie los te krijgen. Ook de zogenoemde phishingmails zijn meer in omloop dan voorheen. Robeco vraagt u nooit direct om uw inloggegevens. U wordt altijd eerst verwezen naar www.robeco.nl. Heeft u een verdacht bericht ontvangen? Laat het ons dan weten.
E-mailbericht van uw transactie
Het is belangrijk, zeker nu, dat u direct goed nakijkt of uw opdracht is uitgevoerd zoals u wilde. U kunt dat doen in het Transactieoverzicht van Mijn Robeco. Sinds 1 juni 2019 kunt u kiezen of u bevestigingen per e-mail wel of niet wilt ontvangen. Ontvangt u deze niet meer, maar wilt u die graag weer ontvangen? Meld u dan aan voor het transactie e-mailabonnement in Mijn Robeco.
Samen veilig: wees alert!
Als u alle informatie heeft gelezen, bent u goed op de hoogte. Wij adviseren u om de uitvoering van een transactie altijd goed te controleren en ook ten aanzien van de overige onderwerpen adviseren we alertheid. Zo werken we samen aan onze veiligheid.
Bij vragen of twijfel kunt u altijd contact opnemen met de afdeling Beleggingsservice.

Geselecteerde fondsen
Hier vind je jouw geselecteerde fondsen. Bekijk jouw selectie en koop je fondsen eenvoudig aan.
Sluiten