Service & Contact

Waarmee kunnen we je van dienst zijn?

Veelgestelde vragen

  • Wanneer je rekening geblokkeerd is, kun je deze deblokkeren door je gegevens bij te werken. Log in op Mijn Robeco, hier staat een oranje melding voor je klaar. Na het doorlopen van de stappen zullen wij een aantal controles uitvoeren, alvorens je rekening gedeblokkeerd kan worden.

    Let op dat je met de juiste gegevens inlogt. Heb je een gezamenlijke rekening met meerdere rekeninghouders? Elke betrokkene heeft een eigen persoonlijke inlog. De inlog bestaat uit een e-mailadres en wachtwoord combinatie.

    Meer informatie over dit onderwerp vind je op de identificeren en gegevens bijwerken pagina.

  • Met tweestapsverificatie voorkom je dat anderen toegang krijgen tot je Robecorekening. Zelfs als ze je wachtwoord weten. Zo werkt het.

    Gekoppeld apparaat
    Je stelt een vertrouwd apparaat in, dit is een smartphone. We weten vervolgens dat het apparaat van jou is en dat we het kunnen gebruiken om je inlog te verifiëren.

    Gekoppeld telefoonnummer
    Je stelt een vertrouwd telefoonnummer in. Op dit nummer ontvang je verificatiecodes via SMS. Een verificatiecode is een tijdelijke code die naar je telefoonnummer wordt verstuurd. Het gekoppelde telefoonnummer gebruiken we ter verificatie op het moment dat je geen toegang meer hebt tot de Robeco Inlog App.

    Nadat je tweestapsverificatie hebt ingesteld moet je zowel je wachtwoord invullen als toegang tot je apparaat/telefoonnummer hebben. Meer informatie over tweestapsverificatie en hulp bij het instellen vind je hier.

  • Normaal gesproken staat de oranje mededeling in het midden van de pagina. Zie je deze mededeling niet ga dan naar dit formulier. Je logt eerst in. Daarna kom je uit bij de pagina waar je de gegevens kunt bijwerken.

    Let op: heb je een rekening met meerdere rekeninghouders? Elke betrokkene heeft een eigen persoonlijke inlog. Let erop dat ieder individu met zijn eigen inloggegevens inlogt en de gegevens bijwerkt. De inloggegevens bestaan uit een e-mailadres en wachtwoord combinatie.

  • Je hebt twee mogelijkheden voor je huidige Roparcosaldo: je kunt het via Mijn Robeco overboeken naar je tegenrekening of je kunt (een deel van) je Roparcosaldo beleggen.

    Als je wilt blijven sparen bij een bank dan moet je je Roparcosaldo voor eind oktober 2022 overboeken naar je tegenrekening. Meer veelgestelde vragen over dit onderwerp vindt u op de Roparco gaat stoppen pagina.

  • Wanneer je niet kunt inloggen kun je het e-mail adres wijzigen via dit formulier

    Als je wel kunt inloggen kun je het e-mailadres wijzigen in ’Mijn Robeco’ onder ‘Mijn gegevens’ en vervolgens ‘Persoonsgegevens’. Het nieuwe e-mailadres is ook direct je nieuwe gebruikersnaam. Je huidige wachtwoord blijft gewoon geldig. Je dient de wijziging op beide e-mailadressen te bevestigen. Meer informatie over dit onderwerp vind je op de mijn account en inloggen pagina.

  • Met een incassomachtiging kun je maandelijks een bedrag laten incasseren van je tegenrekening. Je koopt met je storting automatisch beleggingen aan. Met maandbeleggen spreidt je de inleg en het risico. Zo bouw je zonder aankoopkosten eenvoudig belegd vermogen op. Selecteer hiervoor links in het menu de gewenste rekening en kies vervolgens voor 'Maandbeleggen'. Hierna klik je achter 'maandbeleggen' op wijzigen. Meer informatie over dit onderwerp vind je op onze storten en opnemen pagina.

  • Robeco heeft eerder dit jaar besloten om tot nader bericht geen nieuwe rekeningen te openen. Op dit moment ligt onze aandacht bij het doorvoeren van diverse verbeteringen om ervoor te zorgen dat onze dienstverlening aan bestaande klanten blijft voldoen aan de vereiste standaarden.

    Wil je een bericht ontvangen wanneer je weer klant kan worden? Laat dan je gegevens achter onderaan deze pagina.

Hulp per categorie

Snel antwoord op je vraag via virtuele assistent Sam

  • 24/7 beschikbaar
  • Direct hulp bij het vinden van je antwoord
  • Schakel met een live medewerker of maak een terugbelafspraak

Klik rechtsonder op de tekstballon om een chat te starten.

Niet gevonden wat je zocht?

Door de enorme drukte zijn de wachttijden langer dan je van ons gewend bent. Onze excuses hiervoor. Wil je contact met ons opnemen dan zijn wij op maandag t/m vrijdag bereikbaar van 09.00 tot 17.30 uur.

Telefoon

010-2241199

Geselecteerde fondsen

Er zijn nog geen fondsen geselecteerd. Ga naar de Fondsselector en voeg uw fondsen toe.
Rendement & risico
Morningstar

Je fondsen hebben een risico 7 of minder

Klik op de link
"Toon risicometer" voor het risico per fonds.

Verberg selectie Bekijk selectie
0Geselecteerde fondsen

Geselecteerde fondsen

Hier vind je jouw geselecteerde fondsen. Bekijk jouw selectie en koop je fondsen eenvoudig aan.

Sluiten