Service & Contact

Waarmee kunnen we je van dienst zijn?

Veelgestelde vragen

  • Dat klopt! Op 28 oktober 2022 hebben wij het Roparcosaldo dat op je Robecorekening stond overgemaakt naar je tegenrekening. Dit bedrag is inclusief je opgebouwde rente. Heb je negatieve rente, dan hebben we dit ingehouden op je Roparcosaldo.

  • Om een QR-code te kunnen scannen log je eerst in in Mijn Robeco. Tijdens het instellen van tweestapsverificatie krijg je de mogelijkheid om een QR-code te scannen.

    Heb je tweestapsverificatie al ingesteld? Log dan in met de sms-code in Mijn Robeco. Koppel vervolgens de Robeco Inlog app via Mijn Gegevens – Persoonsgegevens – Tweestapsverificatie. Hier kun je de QR-code scannen.

  • Als je rekening geblokkeerd was op 28 oktober, dan is je Roparcosaldo bij de Rabobank gebleven. Meer informatie vind je op de speciale informatiepagina van Rabobank.

  • Mijn Robeco is vernieuwd. Je hebt nu overal dezelfde informatie en functionaliteiten, op je computer, tablet of smartphone. Voortaan log je in via de Robeco Inlog app of via je (mobiele) browser.

  • Wanneer je rekening geblokkeerd is, kun je deze deblokkeren door je gegevens bij te werken. Log in op Mijn Robeco, hier staat een melding voor je klaar. Na het doorlopen van de stappen zullen wij een aantal controles uitvoeren, alvorens je rekening gedeblokkeerd kan worden.

    Log met de juiste gegevens in. Heb je een gezamenlijke rekening met meerdere rekeninghouders? Elke betrokkene heeft een eigen persoonlijke inlog. De inlog bestaat uit een e-mailadres en wachtwoord combinatie.

    Meer informatie over dit onderwerp vind je op de identificeren en gegevens bijwerken pagina.

  • Met tweestapsverificatie voorkom je dat anderen toegang krijgen tot je Robecorekening. Zelfs als ze je wachtwoord weten. Zo werkt het.

    Gekoppeld apparaat
    Je stelt een vertrouwd apparaat in, dit is een smartphone. We weten vervolgens dat het apparaat van jou is en dat we het kunnen gebruiken om je inlog te verifiëren.

    Gekoppeld telefoonnummer
    Je stelt een vertrouwd telefoonnummer in. Op dit nummer ontvang je verificatiecodes via SMS. Een verificatiecode is een tijdelijke code die naar je telefoonnummer wordt verstuurd. Het gekoppelde telefoonnummer gebruiken we ter verificatie op het moment dat je geen toegang meer hebt tot de Robeco Inlog App.

    Nadat je tweestapsverificatie hebt ingesteld moet je zowel je wachtwoord invullen als toegang tot je apparaat/telefoonnummer hebben. Meer informatie over tweestapsverificatie en hulp bij het instellen vind je hier.

  • Normaal gesproken staat de mededeling in het midden van de pagina. Zie je deze mededeling niet ga dan naar dit formulier. Je logt eerst in. Daarna kom je uit bij de pagina waar je de gegevens kunt bijwerken.

    Log met de juiste gegevens in. Heb je een gezamenlijke rekening met meerdere rekeninghouders? Elke betrokkene heeft een eigen persoonlijke inlog. De inlog bestaat uit een e-mailadres en wachtwoord combinatie.

  • Wanneer je niet kunt inloggen kun je het e-mail adres wijzigen via dit formulier

    Als je wel kunt inloggen kun je het e-mailadres wijzigen in ’Mijn Robeco’ onder ‘Mijn gegevens’ en vervolgens ‘Persoonsgegevens’. Het nieuwe e-mailadres is ook direct je nieuwe gebruikersnaam. Je huidige wachtwoord blijft gewoon geldig. Je dient de wijziging op beide e-mailadressen te bevestigen. Meer informatie over dit onderwerp vind je op de mijn account en inloggen pagina.

  • Selecteer links in het menu de gewenste rekening en kies vervolgens voor maandbeleggen. Meer informatie over maandbeleggen vind je op onze aankopen en verkopen pagina.

Hulp per categorie

Snel antwoord op je vraag via virtuele assistent Sam

  • 24/7 beschikbaar
  • Direct hulp bij het vinden van je antwoord
  • Schakel met een live medewerker of maak een terugbelafspraak

Klik rechtsonder op de tekstballon om een chat te starten.

Niet gevonden wat je zocht?

Door de enorme drukte zijn de wachttijden langer dan je van ons gewend bent. Onze excuses hiervoor. Wil je contact met ons opnemen dan zijn wij op maandag t/m vrijdag bereikbaar van 09.00 tot 17.30 uur.

Telefoon

010-2241199

Geselecteerde fondsen

Er zijn nog geen fondsen geselecteerd. Ga naar de Fondsselector en voeg uw fondsen toe.
Rendement & risico
Morningstar

Je fondsen hebben een risico 7 of minder

Klik op de link
"Toon risicometer" voor het risico per fonds.

Verberg selectie Bekijk selectie
0Geselecteerde fondsen

Geselecteerde fondsen

Hier vind je jouw geselecteerde fondsen. Bekijk jouw selectie en koop je fondsen eenvoudig aan.

Sluiten