Hoe wijzig ik mijn persoonsgegevens?

Uw e-mailadres, wachtwoord, telefoonnummer en adres wijzigt u eenvoudig zelf in Mijn Robeco. U selecteert hiervoor links in het menu "Mijn gegevens' en daarna 'Persoonsgegevens'.

Hoe wijzig ik mijn e-mailadres?

Indien u toegang heeft tot Mijn Robeco, kunt u het e-mailadres eenvoudig zelf wijzigen. U selecteert links in het menu: 'Mijn gegevens'. Daarna klikt u achter het e-mailadres op 'Wijzigen'.

Ik kan niet meer inloggen. Hoe wijzig ik mijn e-mailadres?

Heeft u geen toegang tot Mijn Robeco? Dan vult u dit formulier in. Dit formulier kunt u samen met de aanvullende documenten per reguliere post aan ons toesturen.

Hoe wijzig ik mijn nieuwsbrief abonnementen?

E-mailberichten als de Nieuwsbrief, Fund update, Rentemelder, Dienstverleningskosten-reminder en Transactie e-mails, kunt u eenvoudig aan- en uitzetten in Mijn Robeco. U selecteert hiervoor links in het menu "Mijn gegevens' en daarna 'Abonnementen'.

Hoe kan ik mijn rekeninginstellingen aanpassen?

Wijzigingen voor een specifieke rekening zoals: een nieuwe tegenrekening, de maandelijkse incasso, stortingsmix, dividend uitkering of de rekening omzetten van ONE naar Plus (en andersom) kunt u via Mijn Robeco. U selecteert hiervoor links in het menu 'Rekeninginstellingen' en daarna bij het desbetreffende item op 'wijzigen'.

Hoe wijzig ik mijn tegenrekening?

In veel gevallen kunt u zelf online al een nieuwe tegenrekening aan ons doorgeven. Hiervoor selecteert u in Mijn Robeco, links in het menu 'Rekeninginstellingen'. Daarna klikt u achter de weergegeven tegenrekening op 'wijzigen'.

Ook kunt u een wijziging doorgeven met het formulier

Let op: om een tegenrekening op te laten nemen, dient u aan een aantal voorwaarde te voldoen: 

- alle tegenrekeningen die u opgeeft, moeten op uw naam staan.
- u kunt géén spaarrekeningen bij andere banken als tegenrekening opgeven.
- Voor het opgeven of wijzigen van een tegenrekening hebben we een handtekening en een kopie van een geldig identiteitsbewijs van alle rekeninghouder(s)/wettelijk vertegenwoordigers(s) nodig.

Kan ik een Robeco ONE rekening omzetten naar een Robeco PLUS rekening?

Heeft u nu een Robeco ONE rekening en u wilt deze omzetten naar een Robeco Plus rekening of andersom? Dit doet u eenvoudig via Mijn Robeco. U selecteert hiervoor links in het menu 'Rekeninginstellingen'. Hierna klikt u achter 'Rekening wijzigen' op 'Wijzigen'.

Hoe zet ik dividend herbeleggen aan of uit?

Standaard wordt bij Robeco het uitgekeerde dividend herbelegt in het fonds. Indien u de dividenduitkering op Roparco wenst te ontvangen of u heeft hier eerder voor gekozen en wilt het dividend nu weer herbeleggen, kunt u gemakkelijk de keuze doorgeven via Mijn Robeco. 

U selecteert hiervoor links in het menu 'Rekeninginstellingen'. Hierna klikt u achter 'Dividenduitkering' op 'Wijzigen'.

Mijn rekening is geblokkeerd. Wat moet doen?

Uw rekening kan om verschillende redenen geblokkeerd zijn. Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Robeco.

Geselecteerde fondsen

Er zijn nog geen fondsen geselecteerd. Ga naar de Fondsselector en voeg uw fondsen toe.
Rendement & risico
Morningstar

Je fondsen hebben een risico 7 of minder

Klik op de link
"Toon risicometer" voor het risico per fonds.

Verberg selectie Bekijk selectie
0Geselecteerde fondsen

Geselecteerde fondsen

Hier vind je jouw geselecteerde fondsen. Bekijk jouw selectie en koop je fondsen eenvoudig aan.

Sluiten