
Gegevens wijzigen
U kunt al uw persoonsgegevens online wijzigen. Dat werkt sneller en gemakkelijker dan via telefoon of post. Ga voor wijzigingen naar gegevens in Mijn Robeco.
Hoe wijzig ik mijn persoonsgegevens?
Uw e-mailadres, wachtwoord, telefoonnummer en adres wijzigt u eenvoudig zelf in Mijn Robeco. U selecteert hiervoor links in het menu "Mijn gegevens' en daarna 'Persoonsgegevens'.
Hoe wijzig ik mijn e-mailadres?
Indien u toegang heeft tot Mijn Robeco, kunt u het e-mailadres eenvoudig zelf wijzigen. U selecteert links in het menu: 'Mijn gegevens'. Daarna klikt u achter het e-mailadres op 'Wijzigen'.
Ik kan niet meer inloggen. Hoe wijzig ik mijn e-mailadres?
Heeft u geen toegang tot Mijn Robeco? Dan vult u dit formulier in. Dit formulier kunt u samen met de aanvullende documenten per reguliere post aan ons toesturen.
Hoe wijzig ik mijn nieuwsbrief abonnementen?
E-mailberichten als de Nieuwsbrief, Fund update, Dienstverleningskosten-reminder en Transactie e-mails, kunt u eenvoudig aan- en uitzetten in Mijn Robeco. U selecteert hiervoor links in het menu "Mijn gegevens' en daarna 'Abonnementen'.
Hoe kan ik mijn rekeninginstellingen aanpassen?
Wijzigingen voor een specifieke rekening zoals: een nieuwe tegenrekening, de maandelijkse incasso, stortingsmix, dividend uitkering of de rekening omzetten van ONE naar Plus (en andersom) kunt u doen via Mijn Robeco. U selecteert hiervoor links in het menu 'Rekeninginstellingen' en kiest achter het desbetreffende item voor 'wijzigen'.
Hoe wijzig ik mijn tegenrekening?
In veel gevallen kunt u zelf online al een nieuwe tegenrekening aan ons doorgeven. Hiervoor selecteert u in Mijn Robeco, links in het menu 'Rekeninginstellingen'. Daarna klikt u achter de weergegeven tegenrekening op 'wijzigen'.
Is uw rekening geblokkeerd? Dan kunt u uw tegenrekening wijzigen met het wijzigingsformulier particulieren.
Heeft u een zakelijke rekening? Dan kunt u uw tegenrekening wijzigen met het wijzigingsformulier zakelijk.
Let op: om een tegenrekening op te laten nemen, dient u aan een aantal voorwaarde te voldoen:
- alle tegenrekeningen die u opgeeft, moeten op uw naam staan.
- u kunt géén spaarrekeningen bij andere banken als tegenrekening opgeven.
- voor het opgeven of wijzigen van een tegenrekening via het formulier hebben we een handtekening en een kopie van een geldig identiteitsbewijs van alle rekeninghouder(s)/wettelijk vertegenwoordigers(s) nodig.
Kan ik een Robeco ONE rekening omzetten naar een Robeco PLUS rekening?
Heeft u nu een Robeco ONE rekening en u wilt deze omzetten naar een Robeco Plus rekening of andersom? Dit doet u eenvoudig via Mijn Robeco. U selecteert hiervoor links in het menu 'Rekeninginstellingen'. Hierna klikt u achter 'Rekening wijzigen' op 'Wijzigen'.
Hoe zet ik dividend herbeleggen aan of uit?
Standaard wordt bij Robeco het uitgekeerde dividend herbelegt in het fonds. Indien u de dividenduitkering op uw tegenrekening wenst te ontvangen of u heeft hier eerder voor gekozen en wilt het dividend nu weer herbeleggen, kunt u gemakkelijk de keuze doorgeven via Mijn Robeco.
U selecteert hiervoor links in het menu 'Rekeninginstellingen'. Hierna klikt u achter 'Dividenduitkering' op 'Wijzigen'.
Mijn rekening is geblokkeerd. Wat moet ik doen?
Uw rekening kan om verschillende redenen geblokkeerd zijn. Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Robeco.
Hoe kan ik mijn rekening opheffen?
U kunt uw rekening online opheffen via Mijn Robeco. Selecteer hiervoor de rekening die u wilt opheffen, kies vervolgens voor rekeninginstellingen en vervolgens voor rekening opheffen. Voor opheffing verzoeken wij u eventuele posities te verkopen. U houdt na opheffing 7 jaar online toegang tot de rekening zodat u bij uw afschriften en overzichten kunt.