
E-mailadres wijzigen
U kunt uw e-mailadres online wijzigen in Mijn Robeco. Op deze pagina leest u hoe u dit kunt doen en waar u rekening mee kunt houden.
E-mailadres wijzigen
U kunt uw e-mailadres wijzigen via Persoonsgegevens in Mijn Robeco. Let wel op de volgende zaken:
- Het e-mailadres dient voor ieder persoon uniek te zijn. Het mag ook niet gelijk zijn aan dat van een andere rekeninghouder of gemachtigde
- Heeft u geen geldig wachtwoord én geen toegang tot uw huidige e-mailadres, of heeft u nooit een e-mailadres geregistreerd bij Robeco? Gebruik dan het formulier Wijziging/opgave e-mailadres. Het formulier kunt u per post opsturen naar:
Robeco
Postbus 2100
3000CC Rotterdam
- U ontvangt een bevestigingslink op uw nieuwe e-mailadres zodra de registratie is volbracht.
E-mailadres bevestigen
Na het wijzigen van uw e-mailadres in Mijn Robeco of per formulier ontvangt u een bevestigingslink op het nieuwe e-mailadres. Na het klikken op de bevestigingslink is uw nieuwe e-mailadres direct actief en kunt u inloggen met hetzelfde wachtwoord als voor de wijziging.
Problemen met de wijziging?
Als het nieuwe e-mailadres niet opgeslagen kan worden en u een foutmelding krijgt is het e-mailadres waarschijnlijk al bekend bij Robeco. Een e-mailadres moet uniek zijn per persoon omdat het tevens uw persoonlijke inlognaam is. Probeer een ander e-mailadres op te slaan.
Heeft u het e-mailadres gewijzigd maar werkt de bevestigingslink niet? Kijk dan eerst of de wijziging wel is doorgekomen door een inlogpoging te doen met het nieuwe e-mailadres.
Neem contact op
Heeft u na het lezen van bovenstaande informatie nog vragen? Neem dan gerust contact met ons op via het onderstaande nummer:
Telefoonnummer:
010 – 224 12 25