Door verder te gaan heeft u toestemming gegeven voor het plaatsen en uitlezen van cookies op deze website. Meer informatie en cookie-instellingen aanpassen.

Robeco gebruikt cookies om het websitebezoek te analyseren, om informatie via social media te kunnen delen en om de inhoud van de site en advertenties af te stemmen op uw voorkeuren. Door op akkoord te klikken of verder te gaan op deze site stemt u hiermee in. Meer informatie en cookie-instellingen aanpassen.

AKKOORD

Robeco gebruikt cookies om het websitebezoek te analyseren, om informatie via social media te kunnen delen en om de inhoud van de site en advertenties af te stemmen op uw voorkeuren. Door op akkoord te klikken of verder te gaan op deze site stemt u hiermee in. Meer informatie en cookie-instellingen aanpassen.

AKKOORD

Door verder te gaan heeft u toestemming gegeven voor het plaatsen en uitlezen van cookies op deze website. Meer informatie en cookie-instellingen aanpassen.



Service & Contact

Veelgestelde vragen - Inloggen & toegang website

Inloggen op Mijn Robeco

Log direct in op Mijn Robeco, uw persoonlijke omgeving. Heeft u hulp nodig bij het inloggen? Bekijk dan onze interactieve instructievideo ‘hulp bij inloggen’ of de veelgestelde vragen hieronder.

Welke gegevens heb ik nodig om in te loggen?

U logt in met het e-mailadres waarop u alle Robeco e-mail op ontvangt en met een zelf gekozen wachtwoord. Heeft u nog geen wachtwoord aangemaakt of bent u uw wachtwoord vergeten? Klik dan op ‘wachtwoord vergeten’ en volg de instructies.

Ik kan niet inloggen vanaf mijn iPad. Waar ligt dat aan?

Indien u de melding ontvangt dat uw e-mailadres of wachtwoord onjuist is controleert u dan of uw e-mailadres en wachtwoord correct zijn ingevoerd.

Indien u uw e-mailadres en wachtwoord correct hebt ingevoerd en er gebeurd niets nadat u op “Inloggen” hebt geklikt, kunt u onderstaande stappen uitvoeren:

  1. Open de browser en ga naar www.robeco.nl
  2. Klik rechts bovenin het scherm op de twee vierkantjes
  3. Klik vervolgens rechtsboven op de knop ‘Privé’. Er verschijnt dan een wit vierkantje om dit woord.
  4. Ga hierna terug naar de website en log in.

Indien u na bovenstaande stappen niet kunt inloggen is er mogelijk een instelling op uw iPad aanwezig waardoor u er niet in slaagt om in te loggen. Wij adviseren u dan de Robeco App te gebruiken.

Ik ben nog nooit ingelogd op Mijn Robeco, wat moet ik doen?

Om voor de eerste keer in te kunnen loggen dient u een wachtwoord aan te maken. Klik hiervoor op ‘wachtwoord vergeten’ en volg de instructies.

Bekijk onze interactieve instructievideo ‘eerste keer inloggen’.

Ik krijg bij het wijzigen of aanmaken van een (nieuw) wachtwoord de foutmelding ‘De combinatie van het e-mailadres en geboortedatum is niet juist.’ Wat moet ik doen?

Dit betekent dat uw e-mailadres en/of uw geboortedatum niet overeen komt met de gegevens die bij ons bekend zijn. Controleer goed of u het e-mailadres gebruikt waar u onze e-mails op ontvangt en of u de juiste geboortedatum heeft ingevuld bij het opgegeven e-mailadres (bijvoorbeeld bij en/of rekeningen). Lukt het alsnog niet om een wachtwoord aan te vragen? Neem dan contact met ons op.

Ik heb een nieuw wachtwoord aangevraagd, maar vervolgens geen e-mail ontvangen. Waar ligt dat aan?

Het e-mailbericht wat wij u toegestuurd hebben is mogelijk in uw zogenaamde ‘ongewenste post’, ‘spam- of junkfolder’ terecht gekomen. U herkent de e-mail aan het onderwerp: Nieuw wachtwoord instellen. U kunt het e-mailbericht verplaatsen naar uw ‘gewone’ inbox en vervolgens de e-mail openen.

Ontvangt u na enkele minuten nog steeds geen e-mail? Dan gaat er mogelijk iets mis bij het verzenden of ontvangen van het e-mailbericht. Neem dan contact met ons op.

Ik heb gisteren ingelogd, maar vandaag lukt het plots niet meer. Hoe kan dit?

Er is sprake van één van twee mogelijkheden:

  1. u hebt een fout gemaakt bij de invoer van uw e-mailadres of wachtwoord;
  2. uw wachtwoord is verlopen.

Het kan zijn dat de geldigheid van uw wachtwoord is verlopen. Voor uw eigen veiligheid is uw wachtwoord één jaar geldig. Na dat jaar wordt u gevraagd een nieuw wachtwoord aan te maken. Krijgt u dit verzoek niet? Controleert u dan goed of het invoeren van uw wachtwoord goed verloopt door het wachtwoord bijvoorbeeld in een tekstdocument of Microsoft Word in te voeren.

Op de pagina ‘wachtwoord vergeten’ werkt de knop 'opslaan' niet.

Controleer eerst of u gebruik maakt van een recente webbrowser en de juiste instellingen op uw computer of iPad. U vindt hiervoor instructies bij de veelgestelde vragen over ‘Toegang website’.

Voldoet u aan de instellingen voor een optimaal gebruik van onze website? Dan kunt u het volgende doen:

  • Open het e-mailbericht van Robeco met als onderwerp: Nieuw wachtwoord instellen.
  • In het e-mailbericht ziet u een oranje knop ‘Wachtwoord aanmaken’. Volg de aanwijzing op onder die knop en kopieer en plak de link in uw webbrowser.

Let op: de e-mail voor het wijzigen van uw wachtwoord is maximaal 24 uur geldig. Is deze tijd verstreken? Vraag dan een nieuw wachtwoord aan via ‘wachtwoord vergeten’.

Indien bovenstaande aanwijzingen niet het gewenste resultaat opleveren, neem dan contact met ons op. Wij zullen voor u controleren of er storingen op onze website zijn.

Toegang website

Ervaart u problemen op onze website? Om optimaal gebruik te maken van onze website dient u te voldoen aan een aantal instellingen op uw computer of tablet. Deze kunt u terugvinden in onderstaande veelgestelde vragen. Bovendien dient u het gebruik van Cookies te accepteren. Indien u deze (eerder) niet geaccepteerd heeft, staat hiervan een melding bovenin uw scherm.

Welke webbrowsers zijn geschikt voor www.robeco.nl?

Om de website optimaal te kunnen gebruiken heeft u de één van de volgende browserversies nodig:

  • Internet Explorer 9 of hoger
  • Mozilla Firefox versie 7 of hoger
  • Google Chrome 14 of hoger
  • Apple Safari 5 of hoger

Via deze website kunt u de meest recente versie van uw browser downloaden.

Ik heb een lagere webbrowserversie, kan ik dan toch gebruikmaken van deze site?

Bij een lagere browserversie kan het zijn dat niet alle functionaliteiten op de site goed werken. Daarom adviseren wij u om over te gaan op een hogere versie. Via deze website kunt u de meest recente versie van uw browser downloaden.

Storingen

Ik krijg de foutmelding 'De website van Robeco is niet beschikbaar'. Wat moet ik doen?

Deze melding kan verschillende oorzaken hebben:

  • Heeft u op de terugknop van uw browser geklikt? Dit kan zorgen voor een foutmelding. Wij raden u aan gebruik te maken van het 'kruimelpad', te vinden onder het menu of van de link 'Terug' op de webpagina's.
  • Korte storing van de website. Wellicht was er een korte storing van de webserver. Probeer opnieuw in te loggen.

Ik krijg de foutmelding 'Uw sessie geeft een time-out omdat u te lang niet actief bent geweest'.

Als u enige tijd niet actief bent op de website, sluiten we deze om veiligheidsredenen af. Wilt u weer aan de slag? Klik dan

op 'OK' en ga terug naar de webpagina of log opnieuw in.