Geblokkeerde rekening

Er kunnen verschillende redenen zijn waarom een rekening geblokkeerd is. Kies hieronder die situatie die van toepassing is op uw rekening en bekijk wat u kunt doen.

Inloggegevens geblokkeerd

Wanneer uw inloggegevens zijn geblokkeerd kunt u de volgende stappen volgen om de gegevens weer toegankelijk te maken:

  1. 1

    Maak eerst een nieuw wachtwoord aan via Wachtwoord vergeten.

  2. 2

    Doe een inlogpoging via een browser (let op: de eerste keer inloggen na een blokkade werkt niet via de Mijn Robeco app).

  3. 3

    Werkt het inloggen nog steeds niet? Verwijder dan uw wachtwoord en vul uw nieuwe wachtwoord opnieuw in. De invoer kunt u controleren door op het ‘oogje’ te klikken. Neem daarna het beveiligingswoord over en klik op Inloggen.

Meerderjarigheid

Op de dag dat de rekeninghoud(st)er 18 wordt blokkeren wij de rekening en verwijderen wij de wettelijk vertegenwoordiger(s) van de rekening. Hij of zij die meerderjarig is geworden kan ons vervolgens het Meerderjarigheidsformulier sturen, waarna hij of zij zelf toegang krijgt tot de rekening.  

Meer weten? Bekijk dan onze pagina over Meerderjarigheid.

Zakelijke rekening

Bij een zakelijke rekening kan er sprake zijn van gezamenlijke bevoegdheid. In dit geval blokkeren wij de rekening voor online en telefonische transacties. Wilt u een opdracht aan ons doorgeven voor een geblokkeerde zakelijke rekening? Stuur dan een foto of scan van een door de vertegenwoordigers ondertekend verzoek naar contact@robeco.nl. Wij verwerken de opdracht binnen 5 werkdagen.

Bewindvoering of curatele

In het geval van een bewindvoering of onder curatele stelling wordt de rekening geblokkeerd voor transacties. Het is in de meeste gevallen wel mogelijk om een foto of scan van een ondertekende opdracht te sturen naar contact@robeco.nl

Meer informatie? Bekijk dan onze pagina over Bewindvoering, notariële volmacht en curatele.

Test Sheila

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.

Link naar fonds

Andere reden voor blokkade

Er kunnen nog andere situaties voorkomen waardoor uw rekening is geblokkeerd. Heeft u op deze pagina geen reden voor uw blokkade kunnen vinden? Neemt u dan gerust contact met ons op via 010 – 224 11 99.



Geselecteerde fondsen

Er zijn nog geen fondsen geselecteerd. Ga naar de Fondsselector en voeg uw fondsen toe.
Rendement & risico
Morningstar

Je fondsen hebben een risico 7 of minder

Klik op de link
"Toon risicometer" voor het risico per fonds.

Verberg selectie Bekijk selectie
0Geselecteerde fondsen

Geselecteerde fondsen

Hier vind je jouw geselecteerde fondsen. Bekijk jouw selectie en koop je fondsen eenvoudig aan.

Sluiten