Gegevens wijzigen

U kunt al uw persoonsgegevens online wijzigen. Dat werkt sneller en gemakkelijker dan via telefoon of post. Ga voor wijzigingen naar gegevens in Mijn Robeco, of lees verder voor meer uitleg.

E-mailadres wijzigen

U kunt uw e-mailadres wijzigen via Persoonsgegevens in Mijn Robeco. Let wel op de volgende zaken:  

  • Het e-mailadres dient voor ieder persoon uniek te zijn. Het mag ook niet gelijk zijn aan dat van een andere rekeninghouder of gemachtigde
  • Heeft u geen geldig wachtwoord én geen toegang tot uw huidige e-mailadres, of heeft u nooit een e-mailadres geregistreerd bij Robeco? Gebruik dan het formulier Wijziging/opgave e-mailadres. Het formulier kunt u per post opsturen naar:

    Robeco
    Postbus 2100
    3000CC Rotterdam
     
  • U ontvangt een bevestigingslink op uw nieuwe e-mailadres zodra de registratie is volbracht.

Wachtwoord wijzigen

U kunt uw wachtwoord wijzigen via Persoonsgegevens in Mijn Robeco. Let op: hiervoor dient u het oude wachtwoord te weten. Indien u het wachtwoord bent vergeten kunt u via Wachtwoord vergeten een nieuw wachtwoord aanvragen. Een nieuw wachtwoord is één jaar geldig.

Telefoonnummer, adres of fiscaal woonland wijzigen

U kunt uw telefoonnummer, adres en uw fiscaal woonland wijzigen via Persoonsgegevens in Mijn Robeco.

Overlijden melden

Is er iemand overleden? Dan kunt u dit online doorgeven via onze Nalatenschap pagina of telefonisch op het nummer 010 – 224 11 99. Wij helpen u graag verder met een goede afwikkeling.

Veelgestelde vragen

  • Uit veiligheidsredenen raden wij u aan om eens per drie maanden een nieuw wachtwoord te kiezen. Na een jaar vraagt het systeem dit van u om te zorgen dat u veilig blijft bankieren.

  • Robeco biedt een volledig online dienstverlening. Een voorwaarde daarvoor is dat ieder persoon zelf kan inloggen en online kan handelen, en dus een eigen e-mailadres heeft.

  • U kunt nagenoeg alle formulieren per e-mail of upload naar ons verzenden. Echter, het formulier Wijziging/Opgave e-mailadres wil Robeco per post ontvangen omdat uw e-mailadres uw online identiteit is. De informatie is te gevoelig om digitaal aan te nemen.

Rekening omzetten

Via de rekeninginstellingen in Mijn Robeco kunt u uw rekening omzetten van een Robeco ONE naar een Robeco PLUS rekening en vice versa. Zet u de rekening om van PLUS naar ONE? Dan worden automatisch al uw fondsen verkocht en wordt van de opbrengst de door u gekozen variant aangekocht. Wanneer u de rekening omzet van ONE naar PLUS wordt uw ONE fonds verkocht en komt de opbrengst daarvan op Roparco, het spaartegoed op uw rekening. Vervolgens kunt u vanaf Roparco fondsen naar keuze aankopen via Aan- en verkopen in Mijn Robeco.

Naar rekening omzetten

Tegenrekening wijzigen

  • Uw tegenrekening wijzigt u eenvoudig met het formulier Wijziging tegenrekening in Mijn Robeco. 
  • Let op de vereiste handtekeningen en aanvullende gegevens die op het formulier worden vermeld. 
  • U kunt het formulier en de aanvullende gegevens uploaden in Mijn Robeco door bij Mijn Gegevens te kiezen voor Document uploaden
  • Na verwerking van het formulier moet de nieuwe tegenrekening bevestigd worden door de rekeninghouder(s) via een bevestigingslink.  

Bekijk meer informatie over het wijzigen van een tegenrekening op de Tegenrekening wijzigen pagina.

Liever een medewerker spreken?

Neem contact op

Verberg contact opnemen

Met een medewerker spreken?

Bereikbaar: maandag t/m donderdag: 09:00 - 21:00 | vrijdag: 09:00 - 17:30 | zaterdag: 10:00 - 16:00



Geselecteerde fondsen

Er zijn nog geen fondsen geselecteerd. Ga naar de Fondsselector en voeg uw fondsen toe.
Rendement & risico
Morningstar

Je fondsen hebben een risico 7 of minder

Klik op de link
"Toon risicometer" voor het risico per fonds.

Verberg selectie Bekijk selectie
0Geselecteerde fondsen

Geselecteerde fondsen

Hier vind je jouw geselecteerde fondsen. Bekijk jouw selectie en koop je fondsen eenvoudig aan.

Sluiten