Waarom is mijn rekening geblokkeerd?

Enige tijd geleden hebben wij u gevraagd om uw gegevens bij te werken. Na het versturen van diverse verzoeken hebben wij deze gegevens nog niet van u mogen ontvangen, en zijn wij genoodzaakt over te gaan tot blokkade van de rekening. U kunt deze blokkade opheffen door uw gegevens alsnog bij te werken. Dit doet u via de oranje melding in uw Mijn Robeco omgeving. Na het doorlopen van de stappen zullen wij een aantal controles uitvoeren, alvorens uw rekening gedeblokkeerd kan worden.

Mijn rekening is geblokkeerd omdat ik mijzelf niet tijdig heb kunnen identificeren. Wat nu?

Wanneer uw rekening geblokkeerd is, kunt u deze deblokkeren door uw gegevens alsnog bij te werken. Dit kunt u doen door in te loggen op Mijn Robeco. Hier staat een oranje melding voor u klaar. Na het doorlopen van de stappen zullen wij een aantal controles uitvoeren, alvorens uw rekening gedeblokkeerd kan worden.

Mijn rekening is geblokkeerd, kan ik mijn beleggingen nog aanpassen?

Met deze blokkade is het mogelijk uw beleggingen te verkopen indien gewenst. Het is echter niet mogelijk uw vermogen op te nemen. Hiervoor dient u eerst uw rekening te deblokkeren door uw gegevens bij te werken. Dit kunt u doen door in te loggen op Mijn Robeco. Hier staat een oranje melding voor u klaar. Na het doorlopen van de stappen zullen wij een aantal controles uitvoeren, alvorens uw rekening gedeblokkeerd kan worden.

Mag Robeco mijn rekening zomaar blokkeren?

Het vermogen op uw rekening blijft altijd van u, wel moeten wij controleren of u ook de persoon bent die belanghebbende is van dit vermogen. Hiervoor hebben wij u diverse verzoeken gestuurd. Omdat wij u vooralsnog niet hebben kunnen identificeren, zijn wij genoodzaakt uw rekening te blokkeren. Hiermee geven wij invulling aan onze rol waarmee we fraude, witwassen en terrorismefinanciering voorkomen. Na het doorlopen van de stappen zal uw rekening gedeblokkeerd worden.

Ik zie geen mededeling in Mijn Robeco om mijn rekening te deblokkeren?

Normaal gesproken vindt u de oranje mededeling in het midden van de pagina. Ziet u deze mededeling niet ga dan naar dit formulier. U logt eerst in. Daarna komt u uit bij de pagina waar u de gegevens kunt invullen.

Let op dat u met de juiste gegevens inlogt. Heeft u een gezamenlijke rekening met meerdere rekeninghouders? Elke betrokkene heeft een eigen persoonlijke inlog. Dit bestaat uit een e-mailadres en wachtwoord.

Ik heb mijn gegevens bijgewerkt maar de blokkade is nog niet opgeheven?

Wij hebben enkele dagen nodig om de aangeleverde gegevens te controleren. Dit geldt ook als de aangeleverde gegevens en de beperking elkaar gekruist hebben.

Ik heb mijn gegevens bijgewerkt. Nu is mijn rekening toch geblokkeerd?

Wanneer u een gezamenlijke rekening heeft met meerdere rekeninghouders, dan dienen alle betrokkenen zich te identificeren en de gegevens bij te werken. Mogelijk is de mederekeninghouder (of betrokkene) nog niet gestart of is het hem/haar niet gelukt?

Let op dat u met de juiste gegevens inlogt. Heeft u een gezamenlijke rekening met meerdere rekeninghouders? Elke betrokkene heeft een eigen persoonlijke inlog. Dit bestaat uit een e-mailadres en wachtwoord.

Is dit niet het geval neem dan contact op via de contactgegevens onderaan deze pagina.

Kan ik inzien wie er rekeninghouder is op mijn rekening?

Wie er rekeninghouder/betrokkene is op uw rekening ziet u in Mijn Robeco. Nadat u bent ingelogd, selecteert u links het betreffende rekeningnummer. Vervolgens kiest u voor de optie Rekeninginstellingen en de tab Rekeninghouders. Hier staan alle betrokkenen bij de rekening.

Geselecteerde fondsen

Er zijn nog geen fondsen geselecteerd. Ga naar de Fondsselector en voeg uw fondsen toe.
Rendement & risico
Morningstar

Je fondsen hebben een risico 7 of minder

Klik op de link
"Toon risicometer" voor het risico per fonds.

Verberg selectie Bekijk selectie
0Geselecteerde fondsen

Geselecteerde fondsen

Hier vind je jouw geselecteerde fondsen. Bekijk jouw selectie en koop je fondsen eenvoudig aan.

Sluiten