Welke gegevens heb ik nodig om in te loggen?

U heeft hiervoor uw e-mailadres en een wachtwoord nodig. Het e-mailadres komt overeen met het adres waarop u alle Robeco e-mails ontvangt. 

Ga naar de inlogpagina.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten?

Onder het wachtwoordveld op de inlogpagina staat ‘wachtwoord vergeten’. Klik hierop om direct een nieuw wachtwoord aan te vragen. U ontvangt binnen enkele minuten een e-mail met de bevestigingslink om het nieuwe wachtwoord aan te maken. Het kan zijn dat de e-mail in uw spam of ongewenste e-mail folder terecht komt.

Ik kan niet inloggen. Wat gaat er mis?

Uit ervaring weten wij dat dit vaak veroorzaakt wordt door het gebruik van onjuiste inloggegevens. Als u twijfelt over de inloggegevens kunt u het beste een nieuw wachtwoord aanvragen.

Ik ben net klant geworden. Wanneer kan ik inloggen?

U kunt inloggen op uw rekening zodra u de aanmelding hebt bevestigd. Het bevestigen gaat via een link in een e-mail die wij u toesturen. De eerste inlogpoging kan alleen via een laptop of desktop computer en niet via de Robeco-app, een mobiel of een tablet.

Ik wil mijn e-mailadres wijzigen en kan niet inloggen?

Indien u niet kunt inloggen kunt u uw e-mail adres wijzigen via dit formulier

Als u wel kunt inloggen kunt u uw e-mailadres wijzigen in ’Mijn Robeco’ onder ‘Mijn gegevens’ en vervolgens ‘Persoonsgegevens’. Het nieuwe e-mailadres is ook uw nieuwe gebruikersnaam. Uw huidige wachtwoord blijft gewoon geldig. U moet de wijziging op beide e-mailadressen bevestigen.

Geselecteerde fondsen

Er zijn nog geen fondsen geselecteerd. Ga naar de Fondsselector en voeg uw fondsen toe.
Rendement & risico
Morningstar

Je fondsen hebben een risico 7 of minder

Klik op de link
"Toon risicometer" voor het risico per fonds.

Verberg selectie Bekijk selectie
0Geselecteerde fondsen

Geselecteerde fondsen

Hier vind je jouw geselecteerde fondsen. Bekijk jouw selectie en koop je fondsen eenvoudig aan.

Sluiten