Robeco Apps
De Robeco Inlog app is de veiligste manier om in te loggen en toegang te krijgen tot Mijn Robeco. Met de Robeco Identificatie app identificeer je jezelf eenvoudig online.
5 veelgestelde vragen
-
Download de Robeco Inlog App via de App store of de Google play store. Vervolgens koppel je de nieuwe telefoon als vertrouwd apparaat in Mijn Robeco via Persoonsgegevens. Hulp nodig met koppelen? Hier vind je alle informatie voor het koppelen en instellen van de Robeco Inlog app.
-
Mijn Robeco is vernieuwd. Vanaf nu heb je overal dezelfde informatie en functionaliteiten, op je computer, tablet of smartphone. Voortaan log je in via de Robeco Inlog app of via je (mobiele) browser.
-
We hebben geen aparte Mijn Robeco app meer. Via de Robeco Inlog app of via je (mobiele) browser heb je toegang tot Mijn Robeco.
-
Dit is mogelijk. Ga hiervoor in Mijn Robeco naar Persoonsgegevens. Kies voor ‘tweestapsverificatie’. Hier kun je een nieuw vertrouwd apparaat toevoegen.
Hulp nodig met instellen? Hier vind je alle informatie voor het koppelen en instellen van de Robeco Inlog app.
-
Log in met je e-mail en wachtwoord. Wacht enkele minuten tot de optie 'Lukt het niet? Klik hier om een SMS te ontvangen' in beeld komt. Kies je voor deze optie dan ontvang je een SMS-code op je gekoppelde apparaat waarmee je kunt inloggen.
Kies in Mijn Robeco voor Persoonsgegevens en 'Wachtwoord en gekoppelde apparaten'. Verwijder je gekoppelde apparaat en verwijder de Robeco Inlog app op je telefoon. Voeg dan opnieuw een gekoppeld apparaat toe en download de Robeco Inlog App om deze opnieuw in te stellen.
Robeco inlog app
-
Er kunnen verschillende redenen zijn waarom je tweestapsverificatie niet meer kunt gebruiken. De app is verwijderd van je telefoon, je hebt een nieuwe telefoon of er is om een andere reden iets veranderd in de koppeling van je telefoon aan de Mijn Robeco omgeving. In dit geval dien je de Robeco Inlog app opnieuw te koppelen.
Dit doe je door met een sms-code in te loggen in Mijn Robeco.
1. Log in met je e-mailadres en wachtwoord.
2. Na 10 seconden verschijnt de sms-optie onderin beeld.
3. Kies voor deze optie en vul de sms-code in.
4. Je bent nu ingelogd.
5. Kies in Mijn Robeco voor persoonsgegevens en voor tweestapsverificatie.
6. Verwijder hier het gekoppelde apparaat.
7. Klik op toevoegen en koppel vervolgens opnieuw een vertrouwd apparaat.Bekijk hier alle veelgestelde vragen over het inloggen met tweestapsverificatie.
-
Om een QR-code te kunnen scannen log je eerst in in Mijn Robeco. Tijdens het instellen van tweestapsverificatie krijg je de mogelijkheid om een QR-code te scannen.
Heb je tweestapsverificatie al ingesteld? Log dan in met de sms-code in Mijn Robeco. Koppel vervolgens de Robeco Inlog app via Mijn Gegevens – Persoonsgegevens – Tweestapsverificatie. Hier kun je de QR-code scannen.
-
Inloggen met de Robeco Inlog App gebeurt in 3 stappen:
- Log in op Robeco.nl met je e-mail en wachtwoord.
- Bevestig op je smartphone.
- Je bent ingelogd.
Wanneer je de Robeco Inlog App nog moet instellen lees je hier hoe dit werkt. -
Dat kan in Mijn Robeco via Persoonsgegevens. Hier kun je het gekoppelde apparaat en telefoonnummer wijzigen.
-
Als je geen toegang meer hebt tot je smartphone is het belangrijk om te weten of je je gekoppelde mobiele nummer nog kunt gebruiken. Kies welke situatie van toepassing is:
- je hebt toegang tot je mobiele nummer:
In dit geval kun je met een SMS-code inloggen in Mijn Robeco. Kies voor Persoonsgegevens en 'tweestapsverificatie'. Verwijder je gekoppelde apparaat en koppel een nieuw vertrouwd apparaat. - Je hebt geen toegang meer tot je mobiele nummer:
Neem contact op met Robeco.
Wil je fraude melden, twijfel je of zie je verdachte e-mails of transacties? Neem dan direct contact op met Robeco. - je hebt toegang tot je mobiele nummer:
-
Welke situatie is van toepassing?
- Je hebt toegang tot de oude telefoon en de Robeco Inlog app.
Gebruik dan eenmalig deze telefoon om in te loggen. Dan kies je in Mijn Robeco voor Persoonsgegevens en voor 'tweestapsverificatie'. Hier kun je een gekoppeld apparaat verwijderen en een nieuw vertrouwd apparaat koppelen. - Je kunt met een sms-code inloggen in Mijn Robeco. Na inloggen met je e-mail en wachtwoord verschijnt de sms-optie na 10 seconden in beeld. Kies voor deze optie en vul de SMS code in. Dan kies je in Mijn Robeco voor Persoonsgegevens en voor 'tweestapsverificatie'. Hier kun je een gekoppeld apparaat verwijderen en een nieuw vertrouwd apparaat koppelen.
- Je hebt toegang tot de oude telefoon en de Robeco Inlog app.
-
Welke situatie is van toepassing?
- Je hebt toegang tot je gekoppelde apparaat en de Robeco Inlog App
Gebruik dan je gekoppelde apparaat om in te loggen in Mijn Robeco. Kies voor Persoonsgegevens. Hier kun je het telefoonnummer wijzigen. - Je hebt geen toegang meer tot je gekoppelde apparaat en telefoonnummer
Neem contact op met Robeco.
- Je hebt toegang tot je gekoppelde apparaat en de Robeco Inlog App
-
De SMS code bestaat uit 6 cijfers, het kan een minuut duren voordat je deze ontvangt op je telefoon. Duurt het langer dan een minuut dan krijg je de mogelijkheid om de SMS code opnieuw te versturen. Let erop dat je de laatst verstuurde SMS code gebruikt.
Ontvang je geen SMS code?
- Controleer of je het juiste telefoonnummer invoert.
- Controleer of je voldoende bereik hebt.
- Blokkeert je telefoon SMS berichten van onbekende nummers wijzig dan de instellingen.
- Start je telefoon opnieuw op.
- Kijk op de website van de telefoonaanbieder of er storingen zijn.
-
Log in op Mijn Robeco en kies voor Persoonsgegevens. Hier kun je het telefoonnummer wijzigen.
-
Controleer of je SMS toegangscode bestaat uit 6 cijfers en je de laatst verstuurde SMS code gebruikt. Je kunt ook de SMS code opnieuw versturen.
-
Download de Robeco Inlog App via de App store of de Google play store. Vervolgens koppel je de nieuwe telefoon als vertrouwd apparaat in Mijn Robeco via Persoonsgegevens.
Hulp nodig met koppelen? Hier vind je alle informatie voor het koppelen en instellen van de Robeco Inlog app.
-
Nee, dat kan niet. Aan ieder Robeco inlog account kun je één vertrouwd apparaat koppelen.
-
Veel problemen worden veroorzaakt door software instellingen op je apparaat, browser, besturingssysteem of internetverbinding. Gebruik de nieuwste versie van de Robeco Inlog app:
- Open de Apple App Store of Google Play store.
- Zoek naar de Robeco Inlog app.
- Staat er updaten of werk bij dan heb je niet de nieuwste versie.
- Update de app en probeer het nogmaals.
-
Dat is mogelijk. Ga in Mijn Robeco naar Persoonsgegevens. Kies voor 'tweestapsverificatie' en verwijder je gekoppelde apparaat.
-
Dit is mogelijk. Ga hiervoor in Mijn Robeco naar Persoonsgegevens. Kies voor 'tweestapsverificatie'. Hier kun je een nieuw vertrouwd apparaat toevoegen.
-
Log in met je e-mail en wachtwoord. Wacht enkele minuten tot de optie 'Lukt het niet? Klik hier om een SMS te ontvangen' in beeld komt. Kies voor deze optie. Nu ontvang je een SMS-code op je gekoppelde apparaat waarmee je kunt inloggen.
Kies in Mijn Robeco voor Persoonsgegevens. Kies voor 'tweestapsverificatie'. Hier kun je een gekoppeld apparaat verwijderen. Verwijder ook de Robeco Inlog app op je telefoon. Voeg vervolgens weer een gekoppeld apparaat toe en download de Robeco Inlog App om deze opnieuw in te stellen.
Robeco Identificatie app
-
Veelgestelde vragen, hulp en handleidingen vind je hier.
Gerelateerde artikelen
Geselecteerde fondsen
Hier vind je jouw geselecteerde fondsen. Bekijk jouw selectie en koop je fondsen eenvoudig aan.
Sluiten