Terug naar overzicht Terug naar robeco-apps

Robeco Inlog App

De Robeco Inlog App zorgt voor een extra beveiliging laag. Zodat alleen u toegang heeft tot uw Robecorekening zelfs als iemand anders uw wachtwoord weet. U gebruikt namelijk twee verschillende middelen om in te loggen. Uw wachtwoord en uw gekoppelde apparaat met de Robeco Inlog App.

Hoe kan ik inloggen met de Robeco Inlog App?

Inloggen met de Robeco Inlog App bestaat uit 3 stappen:

  1. U logt in op Robeco.nl met uw email en wachtwoord combinatie.
  2. De Robeco Inlog App vraagt om bevestiging op uw smartphone.
  3. U bent ingelogd.
Wanneer de Robeco Inlog App nog moet instellen leest u hier hoe dit werkt.

Waar kan ik mijn gekoppelde apparaten beheren?

Dit kan in Mijn Robeco. Wanneer u bent ingelogd navigeert u naar ‘Mijn gegevens’ – ‘Persoonsgegevens’ – ‘Inloggegevens’. Hier kunt u uw gekoppelde apparaat en telefoonnummer wijzigen.

Mijn smartphone is kwijt / gestolen wat nu?

U heeft geen toegang meer tot uw gekoppelde apparaat. In dit geval is het belangrijk of u wel of niet uw gekoppelde mobiele nummer kunt gebruiken. Voor een oplossing kies welke situatie voor u van toepassing is.

  • U heeft geen toegang meer tot uw mobiele nummer:
    Neem contact op met Robeco.

  • U heeft wel toegang tot uw mobiele nummer:
    In dit geval kunt u met een SMS code inloggen in Mijn Robeco. Vervolgens kiest u voor ‘Mijn gegevens’ – ‘Persoonsgegevens’ – ‘Inloggegevens’. Hier kunt u uw gekoppelde apparaat verwijderen en vervolgens een nieuw vertrouwd apparaat koppelen.

Fraude melden, twijfelt u of ziet u verdachte e-mails of transacties neem dan direct contact op met Robeco.

Ik heb een nieuwe telefoon wat nu?

U kunt uw nieuwe telefoon koppelen als vertrouwd apparaat in Mijn Robeco. Voor een oplossing kies welke situatie voor u van toepassing is.

  • U heeft wel toegang tot uw oude telefoon en de Robeco Inlog App
    Gebruik dan eenmalig nog deze telefoon om in te loggen in Mijn Robeco. Vervolgens kiest u voor ‘Mijn gegevens’ – ‘Persoonsgegevens’ – ‘Inloggegevens’. Hier kunt u uw gekoppelde apparaat verwijderen en vervolgens een nieuw vertrouwd apparaat koppelen.

    Hulp nodig met koppelen? Hier vind u alle informatie voor het koppelen en instellen van de Robeco Inlog App.
  • U heeft geen toegang meer tot uw oude telefoon, uw telefoonnummer is niet gewijzigd
    In dit geval kunt u met een SMS code inloggen in Mijn Robeco. Vervolgens kiest u voor ‘Mijn gegevens’ – ‘Persoonsgegevens’ – ‘Inloggegevens’. Hier kunt u uw gekoppelde apparaat verwijderen en vervolgens een nieuw vertrouwd apparaat koppelen.

    Hulp nodig met koppelen? Hier vind u alle informatie voor het koppelen en instellen van de Robeco Inlog App.
  • U heeft geen toegang meer tot uw oude telefoon en uw telefoonnummer is ook gewijzigd
    Neem contact op met Robeco.

Ik heb geen toegang meer tot mijn telefoonnummer?

Bij het instellen van tweestapsverificatie heeft u een vertrouwd telefoonnummer en een vertrouwd apparaat gekoppeld. Voor een oplossing kies welke situatie voor u van toepassing is. 

  • U heeft toegang tot uw gekoppelde apparaat en de Robeco Inlog App
    Gebruik dan uw gekoppelde apparaat om in te loggen in Mijn Robeco. Vervolgens kiest u voor ‘Mijn gegevens’ – ‘Persoonsgegevens’ – ‘Inloggegevens’. Hier kunt u uw telefoonnummer wijzigen. 

  • U heeft geen toegang meer tot het gekoppelde apparaat en telefoonnummer
    Neem contact op met Robeco.

Ik heb de SMS code niet ontvangen?

De SMS toegangscode bestaat uit 6 cijfers. Het kan tot 1 minuut duren voordat u deze SMS code ontvangt op uw telefoon. Duurt het langer dan 1 minuut dan heeft u de mogelijkheid om de SMS code opnieuw te versturen. Let erop dat u de laatst verstuurde SMS code gebruikt. 

Ontvangt u de SMS code niet?

  • Controleer of u het juiste telefoonnummer invoert.
  • Controleer of u voldoende bereik heeft.
  • Blokkeert uw telefoon SMS berichten van onbekende nummers wijzig dan de instellingen.
  • Start uw telefoon opnieuw op.
  • Kijk op de website van uw telefoonaanbieder of er storingen zijn.

Ik wil het telefoonnummer voor tweestapsverificatie wijzigen?

Dat is mogelijk door in te loggen in Mijn Robeco. Vervolgens kiest u voor ‘Mijn gegevens’ – ‘Persoonsgegevens’ – ‘Inloggegevens’. Hier kunt u uw telefoonnummer wijzigen.

Mijn ontvangen SMS code werkt niet?

De SMS toegangscode bestaat uit 6 cijfers. Let erop dat u de laatst verstuurde SMS code gebruikt. U heeft de mogelijkheid om de SMS code opnieuw te versturen.

Hoe installeer ik de inlog app op mijn nieuwe telefoon?

Download de Robeco Inlog App via de App store of de Google play store. Vervolgens koppelt u uw nieuwe telefoon als vertrouwd apparaat in Mijn Robeco. Kies welke situatie voor u van toepassing is: 

  • U heeft wel toegang tot uw oude telefoon en de Robeco Inlog App
    Gebruik dan eenmalig nog deze telefoon om in te loggen in Mijn Robeco. Vervolgens kiest u voor ‘Mijn gegevens’ – ‘Persoonsgegevens’ – ‘Inloggegevens’. Hier kunt u uw gekoppelde apparaat verwijderen en vervolgens een nieuw vertrouwd apparaat koppelen. 

    Hulp nodig met koppelen? Hier vind u alle informatie voor het koppelen en instellen van de Robeco Inlog App. 

  • U heeft geen toegang meer tot uw oude telefoon, uw telefoonnummer is niet gewijzigd
    In dit geval kunt u met een SMS code inloggen in Mijn Robeco. Vervolgens kiest u voor ‘Mijn gegevens’ – ‘Persoonsgegevens’ – ‘Inloggegevens’. Hier kunt u uw gekoppelde apparaat verwijderen en vervolgens een nieuw vertrouwd apparaat koppelen. 

    Hulp nodig met koppelen? Hier vind u alle informatie voor het koppelen en instellen van de Robeco Inlog App. 

  • U heeft geen toegang meer tot uw oude telefoon en uw telefoonnummer is ook gewijzigd
    Neem contact op met Robeco.

Kan ik de Robeco Inlog App op meerdere apparaten gebruiken?

Nee dit is niet mogelijk. Ieder Robeco inlog account kan één vertrouwd apparaat koppelen.

Ik krijg een foutmelding:

Veel problemen worden veroorzaakt door software instellingen op uw apparaat, browser, besturingssysteem of internetverbinding. Hieronder vindt u een aantal veelvoorkomende problemen: 

Gebruik de nieuwste versie van de Robeco Inlog App:

  • open de Apple App Store of Google Play store
  • Zoek naar de Robeco Inlog App
  • Staat er updaten of werk bij dan heeft u niet de nieuwste versie
  • Update de app en probeer het nogmaals

Kan ik ook inloggen met SMS instellen waneer ik de Robeco Inlog App gebruik?

Dit is mogelijk. Ga hiervoor in Mijn Robeco naar ‘Mijn gegevens’ – ‘Persoonsgegevens’ – ‘Inloggegevens’. Hier kunt u uw gekoppelde apparaat verwijderen.

Ik gebruik de Robeco Inlog App nog niet kan ik deze instellen?

Dit is mogelijk. Ga hiervoor in Mijn Robeco naar ‘Mijn gegevens’ – ‘Persoonsgegevens’ – ‘Inloggegevens’. Hier kunt u een nieuw vertrouwd apparaat toevoegen.

Kan ik met tweestapsverificatie inloggen in de Mijn Robeco App?

Tweestapsverificatie is alleen beschikbaar voor desktop. De huidige Mijn Robeco App voor mobiele telefoons is een app met beperkte functionaliteit. Hierdoor is het momenteel niet mogelijk om met tweestapsverificatie in te loggen op de Mijn Robeco App. Robeco is voornemens de Mijn Robeco App te vervangen.

Geselecteerde fondsen

Er zijn nog geen fondsen geselecteerd. Ga naar de Fondsselector en voeg uw fondsen toe.
Rendement & risico
Morningstar

Je fondsen hebben een risico 7 of minder

Klik op de link
"Toon risicometer" voor het risico per fonds.

Verberg selectie Bekijk selectie
0Geselecteerde fondsen

Geselecteerde fondsen

Hier vind je jouw geselecteerde fondsen. Bekijk jouw selectie en koop je fondsen eenvoudig aan.

Sluiten