Evi-Robecopagina's

Omgeving voor beleggers in Robecofondsen

Zo helpt u mee in de strijd tegen financiële criminaliteit

Houd uw gegevens actueel

Evi van Lanschot wil financiële criminaliteit voorkomen. We leggen graag uit hoe we dat samen met u doen.

Als beleggingsinstelling heeft Evi van Lanschot een poortwachtersfunctie in de strijd tegen financiële criminaliteit. Het is onze wettelijke en maatschappelijke taak om transacties te onderzoeken en de identiteit en persoonsgegevens van klanten te controleren. Het zogenoemde Ken-uw-klant-principe is een basisvoorwaarde binnen de financiële dienstverlening.

Uw persoonsgegevens

Controleer of uw persoonsgegevens actueel en compleet zijn.

Uw inkomsten en vermogen

Geef aan voor welk doel u belegt bij Evi van Lanschot en waar uw geld vandaan komt.

Uw identificatie

Identificeer u met uw paspoort of ID-kaart via een app. Een rijbewijs is niet toegestaan.

Video: online identificeren

Bekijk deze korte video om te zien hoe het hele proces werkt. Wilt u alle stappen in detail bekijken voor u aan de slag gaat?

Lees het uitgebreide stappenplan

Wanneer moet ik wat doen?

Alle klanten krijgen het verzoek om hun gegevens te controleren en/of aan te vullen. Zo zorgen we ervoor dat uw klantdossier compleet is en klopt. Dat doen wij gefaseerd via e-mail en mededelingen in uw inlogomgeving. In sommige gevallen nemen we ook telefonisch contact op. U hoeft dus pas in actie te komen als u een bericht met instructies hebt ontvangen.

Samen veilig: wees alert!

Helaas proberen criminelen soms klantgegevens te achterhalen met berichten die lijken op e-mails van ons. Wees daarom alert als u een e-mail van Evi van Lanschot ontvangt. Wij vragen nooit om uw inloggegevens en u kunt nooit rechtstreeks inloggen op uw rekeninggegevens.

Lees meer over veiligheid

Veelgestelde vragen

  • Vanuit onze poortwachtersfunctie vragen we al onze klanten zich online te identificeren. Dit geldt ook voor klanten die recent nog hun gegevens en kopie identiteitsbewijs hebben doorgegeven. Daarnaast moeten wij ook vragen stellen over uw inkomen en de herkomst van uw vermogen. Zo kunnen we ongebruikelijke transacties opsporen.

  • De overheid verplicht ons om uw klantdossier compleet te maken. Als uw gegevens incompleet blijven dan moeten we helaas uw rekening blokkeren. U hebt dan geen toegang meer tot uw tegoeden en storten is ook niet meer mogelijk. Dat willen wij graag samen met u voorkomen.

  • Onder identiteitsbewijs verstaan wij een geldig paspoort of Europese identiteitskaart (ID-kaart). U kunt u niet identificeren met een rijbewijs want daarop staat niet uw voornaam.

  • Geen probleem, tijdens het proces helpen we u verder met meer uitleg en alternatieven.

Vragen, neem contact op

Hebt u vragen naar aanleiding van een e-mail of telefoongesprek? Of wilt u door ons gebeld worden? U kunt ons bereiken op 010 - 224 11 99 of via e-mail op klantenservice@evivanlanschot.nl. Onze helpdesk zit voor u klaar van maandag tot en met vrijdag van 9:00 tot 17:30.

Geselecteerde fondsen

Er zijn nog geen fondsen geselecteerd. Ga naar de Fondsselector en voeg uw fondsen toe.
Rendement & risico
Morningstar

Uw fondsen hebben een risico van 7 of minder

Klik op de link "Toon risicometer" voor het risico per fonds.

Geselecteerde fondsen

Hier vindt u uw geselecteerde fondsen. Bekijk uw selectie en koop uw fondsen eenvoudig aan.

Sluiten