Klacht indienen

Wij willen natuurlijk dat u tevreden bent. Heeft u een klacht? Laat het ons dan zo snel mogelijk weten, wij lossen het graag voor u op.

Klacht indienen

Een klacht kunt u op verschillende manieren aan ons doorgeven:

  • Via ons online klachtenformulier
  • Telefonisch via 010 – 224 11 99 
  • Schriftelijk naar onderstaand adres:
    Robeco
    Afdeling Beleggingsservice
    Postbus 2100
    3000 CC   Rotterdam

Hoe werkt de klachtafhandeling?

  1. 1

    Na het doorgeven van uw klacht nemen wij deze zo snel mogelijk in behandeling

  2. 2

    Binnen 10 werkdagen nemen wij contact met u op met een inhoudelijke reactie

  3. 3

    De klacht wordt afgesloten met een bevestiging per telefoon, e-mail of post

Niet tevreden met onze oplossing?

Dat vinden we uiteraard erg jammer, maar het kan soms gebeuren dat we geen goede oplossing vinden voor beide partijen. U kunt altijd binnen 3 maanden na ontvangst van onze reactie de Geschillencommissie van het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (KiFiD) inschakelen, via www.kifid.nl of het telefoonnummer 070 - 333 8 999.

Niet gevonden wat u zocht?

Neem contact op

Verberg contact opnemen

Met een medewerker spreken?

Bereikbaar: maandag t/m donderdag: 09:00 - 21:00 | vrijdag: 09:00 - 17:30 | zaterdag: 10:00 - 16:00

Geselecteerde fondsen

Je fondsen hebben een risico 7 of minder

Klik op de link
"Toon risicometer" voor het risico per fonds.

Verberg selectie Bekijk selectie
2Geselecteerde fondsen

Geselecteerde fondsen

Hier vind je jouw geselecteerde fondsen. Bekijk jouw selectie en koop je fondsen eenvoudig aan.

Sluiten