Wij zien elk signaal waarbij onze dienstverlening niet voldoet aan uw verwachting als een klacht. Een klacht heeft niet altijd betrekking op financiële schade, u kunt het ook niet eens zijn met bepaalde keuzes of communicatie omtrent onze dienstverlening. Ook dit horen wij graag zodat we onze dienstverlening kunnen verbeteren.

Klacht indienen
Wij willen natuurlijk dat u tevreden bent. Heeft u een klacht? Laat het ons dan zo snel mogelijk weten, wij lossen het graag voor u op.
Klacht indienen
Een klacht kunt u op verschillende manieren aan ons doorgeven:
- Telefonisch via 010 – 224 11 99
- Schriftelijk naar onderstaand adres:
Robeco
Afdeling Beleggingsservice
Postbus 1033
5200 BA ’s-Hertogenbosch - Via ons online klachtenformulier:
Hoe werkt de klachtafhandeling?
-
1
Na het doorgeven van uw klacht nemen wij deze zo snel mogelijk in behandeling
-
2
Binnen 10 werkdagen nemen wij contact met u op met een inhoudelijke reactie
-
3
De klacht wordt afgesloten met een bevestiging per telefoon, e-mail of post
Niet tevreden met onze oplossing?
Dat vinden we uiteraard erg jammer, maar het kan soms gebeuren dat we geen goede oplossing vinden voor beide partijen. U kunt altijd binnen 3 maanden na ontvangst van onze reactie de Geschillencommissie van het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (KiFiD) inschakelen, via www.kifid.nl of het telefoonnummer 070 - 333 8 999.
Niet gevonden wat u zocht?
Veelgestelde vragen
-
-
Binnen 10 werkdagen nemen wij contact met u op met een inhoudelijke reactie.
Geselecteerde fondsen
Hier vind je jouw geselecteerde fondsen. Bekijk jouw selectie en koop je fondsen eenvoudig aan.
Sluiten