Hulp bij inloggen

Inloggen in Mijn Robeco doet u met uw opgegeven e-mailadres en een zelf gekozen wachtwoord. Wanneer u het wachtwoord niet meer weet kunt u eenvoudig een nieuwe aanmaken. Uit veiligheidsoverwegingen vragen we u minimaal één keer per jaar een nieuw wachtwoord aan te maken. Voor de Robeco App gebruikt u dezelfde inloggegevens.

Problemen met inloggen?

Heeft u problemen met inloggen? Uit ervaring weten wij dat dit voornamelijk veroorzaakt wordt door het gebruik van onjuiste inloggegevens. Als u twijfelt over de inloggegevens kunt u het beste een nieuw wachtwoord aanmaken.

Controleer uw inloggegevens

Vervelend dat u niet kunt inloggen. Het meest voorkomende probleem is dat uw inloggegevens niet herkend worden. U krijgt dat de foutmelding: (inlog)gegevens niet juist. In dat geval is het e-mailadres of het wachtwoord niet juist ingevuld. Controleer eerst het e-mailadres. Als dit het e-mailadres is waarop u e-mailberichten ontvangt over uw rekening bij Robeco is het e-mailadres juist. Daarnaast kunt het wachtwoord controleren door op het 'oogje' te klikken in het wachtwoord veld op de inlogpagina. Het wachtwoord wordt dan zichtbaar.  

Als het e-mailadres klopt maar het inloggen nog steeds niet werkt, kunt u voor de zekerheid een nieuw wachtwoord aanmaken via onze wachtwoord vergeten pagina.

Doorloop de volgende stappen om er zeker van te zijn dat de inloggegevens juist zijn:

Controleer uw inloggegevens
  1. 1

    Controleer of het ingevulde e-mailadres hetzelfde is als waar u van ons e-mails op ontvangt.

  2. 2

    Controleer uw ingevoerde wachtwoord. Dit kunt u doen door op het oogje te klikken. Uw invoer is dan tijdelijk zichtbaar.

  3. 3

    Wordt er gevraagd om een beveiligingswoord? Neem deze dan één op één over.

Lukt het dan nog niet om in te loggen? Vraag dan een nieuw wachtwoord aan.

Nieuw wachtwoord aanvragen

Bent u uw wachtwoord vergeten of is de geldigheid van uw wachtwoord verlopen? Vraag dan een nieuw wachtwoord aan via onderstaande link. U ontvangt vervolgens een e-mail op het bij ons bekende e-mailadres waarmee u een wachtwoord kunt opgeven. U ontvangt daarna ook per e-mail een bevestiging van de wijziging en kunt direct inloggen.

Let op, belangrijke informatie

Deel uw inloggegevens nooit met derden. Onze medewerkers zullen u ook nooit vragen om uw inloggegevens. Mocht u de inloggegevens willen opschrijven, doet u dit dan altijd op een plek die alleen voor u toegankelijk is.

Voor de eerste keer inloggen

U kan inloggen bij Robeco zodra u de aanmelding hebt bevestigd. Heeft u een en/of rekening geopend? Dan moeten beide rekeninghouders de aanmelding bevestigen. Het bevestigen gaat via een link in een email die wij u toesturen. Als dat gebeurd is kunt u beide inloggen met uw eigen inloggegevens. De eerste inloggen kan alleen via een laptop of desktop computer.

E-mailadres wijzigen

Uw e-mailadres is uw gebruikersnaam bij Robeco. Nu kan het natuurlijk zijn dat uw e-mailadres wijzigt. Wanneer u nog wel kunt inloggen met het oude e-mailadres kunt u dit eenvoudig aanpassen in Mijn Robeco onder Mijn Gegevens en vervolgens ‘Persoonsgegevens’. 

Kunt u niet meer inloggen omdat u niet meer weet welk e-mail adres u gebruikte? Gebruik dan het formulier hiernaast om uw nieuwe e-mailadres aan ons bekend te maken. Voor uw eigen veiligheid vragen we dit per post te doen met een kopie Identiteitsbewijs. Nadat wij het e-mailadres hebben aangepast krijgt u per e-mail een bevestiging en kunt u een nieuw wachtwoord aanmaken.

Neem contact op

Verberg contact opnemen

Veelgestelde vragen

  • Het e-mailbericht wat wij u toegestuurd hebben is mogelijk in uw zogenaamde ‘ongewenste post’, ‘spam- of junkfolder’ terecht gekomen. U herkent de e-mail aan het onderwerp: Nieuw wachtwoord instellen. U kunt het e-mailbericht verplaatsen naar uw ‘gewone’ inbox en vervolgens de e-mail openen.
    Ontvangt u na enkele minuten nog steeds geen e-mail? Dan gaat er mogelijk iets mis bij het verzenden of ontvangen van het e-mailbericht. Neem dan contact met ons via de mogelijkheden onderaan de pagina.

  • Indien u de melding ontvangt dat uw e-mailadres of wachtwoord onjuist is controleert u dan of uw e-mailadres en wachtwoord correct zijn ingevoerd.
    Indien u uw e-mailadres en wachtwoord correct hebt ingevoerd en er gebeurd niets nadat u op “Inloggen” hebt geklikt, kunt u onderstaande stappen uitvoeren:
    Open de browser en ga naar www.robeco.nl 

    • Klik rechts bovenin het scherm op de twee vierkantjes 
    • Klik vervolgens rechtsboven op de knop ‘Privé’. Er verschijnt dan een wit vierkantje om dit woord. 
    • Ga hierna terug naar de website en log in. 

    Indien u na bovenstaande stappen niet kunt inloggen is er mogelijk een instelling op uw iPad aanwezig waardoor u er niet in slaagt om in te loggen. Wij adviseren u dan de Robeco App te gebruiken.

Met een medewerker spreken?

Bereikbaar: maandag t/m donderdag: 09:00 - 21:00 | vrijdag: 09:00 - 17:30 | zaterdag: 10:00 - 16:00

Geselecteerde fondsen

Je fondsen hebben een risico 7 of minder

Klik op de link
"Toon risicometer" voor het risico per fonds.

Verberg selectie Bekijk selectie
2Geselecteerde fondsen

Geselecteerde fondsen

Hier vind je jouw geselecteerde fondsen. Bekijk jouw selectie en koop je fondsen eenvoudig aan.

Sluiten