Robeco gebruikt cookies om het websitebezoek te analyseren, om informatie via social media te kunnen delen en om de inhoud van de site en advertenties af te stemmen op uw voorkeuren. Door op akkoord te klikken of verder te gaan op deze site stemt u hiermee in. Meer informatie en cookie-instellingen aanpassen.

AKKOORD

Door verder te gaan heeft u toestemming gegeven voor het plaatsen en uitlezen van cookies op deze website. Meer informatie en cookie-instellingen aanpassen.

.

Mijn Robeco in een nieuw jasje

Meer bereiken met uw vermogen? Dat begint bij inzicht. Maak daarom kennis met het vernieuwde Mijn Robeco.

Ga direct naar Mijn Robeco

Veel gestelde vragen over inloggen

Ik krijg bij het wijzigen of aanmaken van een (nieuw) wachtwoord de foutmelding ‘De combinatie van het e-mailadres en geboortedatum is niet juist.’ Wat moet ik doen?

Ik heb een nieuw wachtwoord aangevraagd, maar vervolgens geen e-mail ontvangen. Waar ligt dat aan?

Ik heb gisteren ingelogd, maar vandaag lukt het plots niet meer. Hoe kan dit?


Meer veelgestelde vragen over inloggen


  • Onze klanten waarderen
    de Service en Klantvriendelijkheid
    van onze medewerkers met een .

    Lees meer

  • Beste online service

    Robeco is winnaar van de Customer Service Online Award 2015. Verkozen door de Stichting Nationale Contact Center Awards.

  • %

    Uitstekende service

    % van onze klanten beveelt Robeco aan.

    Bron: berichten op klantenvertellen.nl

Liever een medewerker spreken?

Neem dan gerust contact met ons op. Ons team van experts zit klaar om al je vragen te beantwoorden. We helpen graag!

icon-contact-chat.png

Chat

Start Chat

Antwoord binnen enkele minuten

icon-contact-email.png

E-mail

Stuur E-mail

Antwoord binnen 24 uur

icon-contact-phone.png

Telefoon

010 224 11 99

Antwoord binnen enkele minuten