
Hoe wijzig ik mijn wachtwoord?
U kunt uw wachtwoord wijzigen in uw Mijn Robeco omgeving. Klik op mijn gegevens -> persoonsgegevens -> wachtwoord wijzigen.
Mijn wachtwoord is verlopen, wat moet ik doen?
Onder het wachtwoordveld op de inlogpagina staat ‘wachtwoord vergeten’. Klik hierop om direct een nieuw wachtwoord aan te vragen.
Ik heb een nieuw wachtwoord aangevraagd, maar vervolgens geen e-mail ontvangen. Waar ligt dat aan?
Controleer uw ongewenste e-mail, reclame en/of uw spam folder. Het kan enkele minuten tot een uur duren voordat u deze e-mail ontvangt.
Hoe kies ik een veilig wachtwoord?
Een sterk wachtwoord bestaat uit verschillende karakters, zoals kleine en hoofdletters, cijfers en speciale tekens. Het is minimaal zes tekens, maar liefst zo lang mogelijk.
Ik kan niet meer inloggen. Hoe wijzig ik mijn wachtwoord?
Kunt u niet meer inloggen? Onder het wachtwoordveld op de inlogpagina staat ‘wachtwoord vergeten’. Klik hierop om direct een nieuw wachtwoord aan te vragen.